E-logger | Manualer | Forum
Loggerforum - supportforum
2024-03-28 22:57 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Forum   Hjälp Sök Logga in Registrera  
Sidor: [1] 2
  Skriv ut  
Författare Ämne: Låst konto  (läst 16496 gånger)
Björn S
Medlem

Antal inlägg: 5


Visa profil
« skrivet: 2012-11-16 18:45 »

Bra start på loggandet, lyckades fylla i fel kod 3 ggr  Obeslutsam
Hur får man kontot avblockerat?
Loggat
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4044


Visa profil
« Svara #1 skrivet: 2012-11-16 19:24 »

Nu är det upplåst. Faktiskt första gången det händer!
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
Björn S
Medlem

Antal inlägg: 5


Visa profil
« Svara #2 skrivet: 2012-11-16 21:26 »

Och då bjuder jag på andra gången också  Leende (smiley)
Känns osannolikt att misslyckas 6 ggr i rad.
Har nu återställt allt så den visar en ny kod.
Får man besvära om en avblockering till?
Loggat
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4044


Visa profil
« Svara #3 skrivet: 2012-11-17 09:38 »

Nu är det upplåst igen.

Har du nån aning om vilket tecken som gick fel? Siffran 1 och bokstaven l går inte förväxla eftersom det är ett versalt L som visas. Siffran 0 och bokstaven o? Skillnaden är att nollan har ett diagonalt streck över sig i teckenfönstret på Logger 2020. Bokstäverna V och Y kanske?
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
Björn S
Medlem

Antal inlägg: 5


Visa profil
« Svara #4 skrivet: 2012-11-21 13:07 »

Första dagen med loggern vet man ju inte om att O och 0 är olika... så det var första misstanken och olika kombinationer av dem som körde slut på försöken.
I slutändan visar det sig att det var S och 5 som strulade till det. De är ganska olika... så det var en dålig kamera i telefonen och lite rörelseoskärpa som var den egentliga boven.
Man ska inte pyssla med sånt här när man är trött... men jag var ju så sugen på att komma igång Cool

Tack för hjälpen!
Loggat
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4044


Visa profil
« Svara #5 skrivet: 2012-11-21 18:32 »

Mobilkamerasuddig 5 och S aha, ja det är nog inget jag kan göra något åt. Leende (smiley) Men har lagt till en notering om noll och o i kom-igång.
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
Peter Olsson
Medlem

Antal inlägg: 2


Visa profil
« Svara #6 skrivet: 2012-12-12 11:55 »

En till som inte kunde med det.
Vill du aktivera mitt konto igen.
/Peter
Loggat
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4044


Visa profil
« Svara #7 skrivet: 2012-12-12 12:33 »

Ajdå. Blandat ihop bokstaven I och siffran 1? Men då är det upplåst.
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
Peter Olsson
Medlem

Antal inlägg: 2


Visa profil
« Svara #8 skrivet: 2012-12-12 15:27 »

Tack,
 
skäms nästan

siffran 0 - bokstaven o

Ska läsa manualen lite bättre hädanefter
Loggat
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4044


Visa profil
« Svara #9 skrivet: 2012-12-13 11:23 »

Ingen fara, det finns de som ställer till med betydligt mer besvär än så genom att inte läsa manualen. Leende (smiley)
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
AL
Medlem

Antal inlägg: 27


Visa profil
« Svara #10 skrivet: 2013-02-09 00:13 »

Japp låst kontot. . ID problem..
fick med gamla instruktioner så jag visste inte om 0 eller o.. hittade det senare..
stor eller liten bokstav?

3 försök???

är detta Fort Knox?
Loggat
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4044


Visa profil
« Svara #11 skrivet: 2013-02-09 09:55 »

Nu är det upplåst.

Har lagt till en notering om noll och o på själva aktiveringssidan. Så förhoppningsvis är du den sista. Beklagar besväret.
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
Anders Suncore
Medlem

Antal inlägg: 2


Visa profil
« Svara #12 skrivet: 2013-11-22 13:22 »

Hej! Har också lyckats skriva fel kod, skulle vara snällt med en upplåsning! Leende (smiley)
Loggat
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4044


Visa profil
« Svara #13 skrivet: 2013-11-22 14:40 »

Ajdå. Men nu skall det vara upplåst. Vilka tecken tror du att du förväxlade?
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
Anders Suncore
Medlem

Antal inlägg: 2


Visa profil
« Svara #14 skrivet: 2013-11-22 14:46 »

Oj såg inte att du svarat här! Skickade två meddelanden till din profil...

De jag tror är att jag kan ha förväxlat Q med en nolla för jag kollade riktigt noga alla gångerna jag skrev in ID:n och förstod inte riktigt vilken bokstav jag missat.
Q var den enda som jag skulle kunna förväxla känns det som.
Loggat
Sidor: [1] 2
  Skriv ut  
 
Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!