E-logger | Manualer | Forum
Loggerforum - supportforum
2024-04-29 13:54 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Forum   Hjälp Sök Logga in Registrera  
Sidor: [1]
  Skriv ut  
Författare Ämne: Kontot Privat standard  (läst 5839 gånger)
Morby
Medlem

Antal inlägg: 238



Visa profil
« skrivet: 2012-10-04 15:07 »

Hej alla,

Nu har jag betalt min del i detta i form av "Privat standard" för 15 SEK /mån eller 180 kr för ett helt år.

Min fråga är om jag en dag mitt under abonnemangsperioden önskar öka till nästa nivå för 15 kr mer /månad.
Hur funkar det då?
Blir mitt abonnemang uppdelat i 2 delar som ska förnyas med olika tider beroende på startdatum för respektive?

Lite nyfiken bara.

/Hälsn. Lars
Loggat

Harry Callahan: I know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?"
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4053


Visa profil
« Svara #1 skrivet: 2012-10-04 15:44 »

Nej, förfallodagen ändras inte vid byte av abonnemang. Vid byte betalar man för mellanskillnaden fram till förfallodagen. Mellanskillnaden på årsbasis mellan standard och plus är 180 kronor.  Ett år har 365 dagar. Om det till exempel gått 158 dagar på standardabonnemanget blir mellanskillnaden (365-158)/365*180=102 kronor.
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
Morby
Medlem

Antal inlägg: 238



Visa profil
« Svara #2 skrivet: 2012-10-05 00:45 »

Ok, klart och bra svar!
Loggat

Harry Callahan: I know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?"
Sidor: [1]
  Skriv ut  
 
Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!