E-logger | Manualer | Forum
Loggerforum - supportforum
2024-03-19 10:11 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Forum   Hjälp Sök Logga in Registrera  
Sidor: [1]
  Skriv ut  
Författare Ämne: Tapatalk  (läst 21051 gånger)
wrang
Medlem

Antal inlägg: 7


Visa profil
« skrivet: 2012-04-24 22:12 »

Jag skulle vilja att ni lägger in tapatalk för forumet så kan man lättare hänga här även med sin smartphone
http://www.tapatalk.com/
 Leende (smiley)
Loggat
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4040


Visa profil
« Svara #1 skrivet: 2012-04-27 08:43 »

Tack för önskemålet. Kanske att det kan bli i samband med att forumet uppgraderas.

Om fler tycker att detta är en bra idé eller kanske har förslag på alternativ till tapatalk så säg gärna till.
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
Lyckebo
Medlem

Antal inlägg: 43


Visa profil
« Svara #2 skrivet: 2012-04-27 19:40 »

Kan bara hålla med Tapatalk är kanon. Hade varit trevligt om forumet var kopplat dit.
Loggat
wrang
Medlem

Antal inlägg: 7


Visa profil
« Svara #3 skrivet: 2013-05-16 10:47 »

Jag skulle vilja att ni lägget in tapatalk för forumet så kan man lättare läsa av det hela med en mobil enhet.
http://www.tapatalk.com/
Loggat
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4040


Visa profil
« Svara #4 skrivet: 2013-05-17 09:37 »

Klistrat ihop med befintligt ämne, se ovan.

Som sagt, om fler tycker att detta är en bra idé eller kanske har förslag på alternativ till tapatalk så säg gärna till.
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
valle
Medlem

Antal inlägg: 19


Visa profil
« Svara #5 skrivet: 2013-06-04 14:42 »

Kan bara hålla med, det är bra Leende (smiley)
Loggat
daniel
Medlem

Antal inlägg: 185


Visa profil
« Svara #6 skrivet: 2013-10-05 08:11 »

+1
Loggat
Patrik
Medlem

Antal inlägg: 12


Visa profil Hemsida
« Svara #7 skrivet: 2014-01-03 13:36 »

Mycket bra ide
Loggat
Christer J
Medlem

Antal inlägg: 2


Visa profil
« Svara #8 skrivet: 2014-01-04 12:42 »

+1
Loggat
Henrik Carlsson
Medlem

Antal inlägg: 8


Visa profil
« Svara #9 skrivet: 2015-03-17 10:41 »

Håller med!
Loggat
Lars52
Medlem

Antal inlägg: 188


Visa profil
« Svara #10 skrivet: 2015-06-02 19:29 »

Får lite dåliga omdömen just nu!! Kolla Appstore
Loggat

Värmer huset med pellets. Loggar för att ha koll och för att optimera energiförbrukning.
Rickard
Global Moderator
*****
Antal inlägg: 1752



Visa profil Hemsida
« Svara #11 skrivet: 2015-06-03 08:26 »

Det där är anledningen till varför jag inte infört Tapatalk på mina tre forum (www.poolforum.se, www.atvforum.se och www.varmepumpsforum.com)
Bakgrund:

De "ger" bort appen till både användare och företag som driver sajterna, vilket i sin tur betyder att de:
1. Bygger en stor kundbas för att kunna sälja till google eller facebook (eller liknande) för miljarder längre fram - vilket innebär att man som sajtägare på sikt kommer att få en massa oönskad reklam (som man inte får betalt för) och/eller att tjänsten blir avgiftsbelagd, vilket gör att alla eventuella intäkter man kan få från egen reklam går rakt ned i fickorna på någon Amerikansk dollarmiljardär.

2. De placerar ut sin egen reklam för att få in de pengar de behöver, och en stor skopa vinst.
Som sajtägare är man själv oftast beroende av annonsintäkter, så det går stick i stäv med de flestas affärsintressen att erbjuda denna tjänst.

I detta forum som inte visar reklam skulle det dock kunna vara ett alternativ.

Jag tycker dock rent allmänt inte att de där apparna är bättre än att surfa dessa forum som vanligt, även om man är på en mobil, det är helt enkelt mycket lättare att hitta, och att förstora bilden när man skall klicka på en liten ikon tar ju bara tiondelar av en sekund...
Känns som att Tapatalk mer är för de som är appnördar (Ursäkta om jag sårat någon) an att de tillför ett stort värde för användarna Eller sajtägarna.
Loggat

Sidor: [1]
  Skriv ut  
 
Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!