E-logger | Manualer | Forum
Loggerforum - supportforum
2024-04-27 07:52 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Forum   Hjälp Sök Logga in Registrera  
Sidor: [1]
  Skriv ut  
Författare Ämne: LoggerSoft - inställningsmenyn går ej få fram efter växling av program  (läst 9475 gånger)
Rickard
Global Moderator
*****
Antal inlägg: 1753



Visa profil Hemsida
« skrivet: 2009-04-07 15:37 »

Citat
En annan grej .När man går in i logger soft och ändrar i inställningar och sedan växlar program så får man inte upp inställningar menyn igen.Helt omöjligt.
Får lov att starta om program

Om jag inte missminner mig så ligger "inställningsfönstret" kvar någonstans, dold av andra fönster.
Minimera alla andra fönster så att du hittar "inställningsfönstret" igen, klicka spara - sen skall det funka.
Loggat

Hansson
Medlem

Antal inlägg: 84


Visa profil
« Svara #1 skrivet: 2009-04-07 18:16 »

Om jag inte missminner mig så ligger "inställningsfönstret" kvar någonstans, dold av andra fönster.
Minimera alla andra fönster så att du hittar "inställningsfönstret" igen, klicka spara - sen skall det funka.
Det går inte att minimera dom andra fönsterna.
Skall testa igen
 
Loggat
Rickard
Global Moderator
*****
Antal inlägg: 1753



Visa profil Hemsida
« Svara #2 skrivet: 2009-04-10 06:12 »

Jag gjorde en egen test, och det fungerar som jag säger, men med ett dilemma, om Loggersofts huvudfönster ligger "över" inställningsfönstret så får man inte fram det, det går varken minimera eller flytta på Loggersofts huvudfönster när inställningsfönstret är öppnat.

Detta är en bugg som följt med programmet allt sedan "Lämpömittaritiden", och det är inte många som uppmärksammat det, men visst är det en bugg.
Loggat

Peggan
Medlem

Antal inlägg: 3


Visa profil
« Svara #3 skrivet: 2009-05-24 23:21 »

Har samma problem, men starta enhetshanteraren och markera inställningar, sen tryck på "växla till"
Loggat

Loggar en värmepumpsanläggning Evi-heat Split sun 10kw med 10 m2 plansolfångare.
Sidor: [1]
  Skriv ut  
 
Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!