E-logger | Manualer | Forum
Loggerforum - supportforum
2024-04-28 07:28 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Forum   Hjälp Sök Logga in Registrera  
Sidor: [1]
  Skriv ut  
Författare Ämne: Logger2020 slutat att fungera?  (läst 5898 gånger)
Vind3
Gäst
« skrivet: 2012-02-05 18:16 »

Hej
En av mina logger2020 har slutat att fungera. När jag tittade till den var det en massa fyrkanter på övre raden i displayen. Ingen respons på knapptryckningar. Jag drog då ur strömmen och väntade ett tag innan jag satt i den igen. Inget resultat fortfarande bara fyrkanter på översta raden. Har inte försökt att göra någon uppdatering på den. Den har fortfarande version 110119.
Någon som har stött på detta tidigare? Vad kan det vara för fel?
//VIND
Loggat
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4052


Visa profil
« Svara #1 skrivet: 2012-02-06 08:44 »

Vad händer om du trycker resetknappen på loggern, blinkar statusdioden någonting då och i så fall hur?
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
Vind3
Gäst
« Svara #2 skrivet: 2012-02-09 19:54 »

Loggern hoppade igång 03:00 natten mellan måndag och tisdag utan att jag han göra något?!
// VIND
Loggat
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4052


Visa profil
« Svara #3 skrivet: 2012-02-09 19:59 »

Märkligt. Sitter den kanske monterad i kallt utrymme?

Du bör hur som helst uppdatera loggern, den version du har har mer hyss för sig.
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
Vind3
Gäst
« Svara #4 skrivet: 2012-02-11 19:49 »

Vilken temperatur skall loggern klara? När den la av var det ca 5 grader i skåpet. Har en till i samma skåp och den har fungerat som den ska. Ja det börjar bli tid för uppgradering.
//VIND
Loggat
Sidor: [1]
  Skriv ut  
 
Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!