E-logger | Manualer | Forum
Loggerforum - supportforum
2024-04-29 20:49 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Forum   Hjälp Sök Logga in Registrera  
Sidor: [1]
  Skriv ut  
Författare Ämne: E-loggern suveränt koncept  (läst 5988 gånger)
bjorkhagen
Medlem

Antal inlägg: 1


Visa profil
« skrivet: 2012-01-05 21:08 »

Har just uppgraderat från gamla temploggern till e-loggern i vårt fritidshus och det känns som att stiga in i en helt ny värld. Har tidigare skött trafiken till min hemsida med en nyckfull laptop som med ojämna mellanrum och okända orsaker hakat upp sig. Nu fungerar det helt suveränt. Stort tack till hela teamet som jobbat fram denna lösning.
En fråga har jag iaf med tanke på senaste tidens elavbrott. Kommer loggern upp av sig själv? Har en UPS som klarar ett par timmars avbrott, men om det blir dagar...
Loggat
Rickard
Global Moderator
*****
Antal inlägg: 1753



Visa profil Hemsida
« Svara #1 skrivet: 2012-01-06 15:19 »

Tack för dina uppskattande ord.
Andreas har gjort ett jättejobb med denna uppgradering och förtjänar verkligen allt beröm.
Hoppas att många av er ser värdet i webtjänsten och är beredda att betala för ett betalkonto när dessa blir tillgängliga.

På din fråga om det kopplar upp sig själv efter strömavbrott så är svart : Ja, det skall den göra.
Ofta startar loggern innan routern är klar med sin start, och man får ett fellarm på loggern, men efter en stund gör loggern automatiskt ett nytt uppkopplingsförsök, och om nätverket är OK så skall den koppla upp sig igen utan problem.
Loggat

Morby
Medlem

Antal inlägg: 238



Visa profil
« Svara #2 skrivet: 2012-01-12 14:18 »

Jag kan bara inflika med samma ord; Suveränt koncept !
Och "plug and play" funktioen funkar ju helt strålande.
Ett otroligt jobb som är nedlagt av er. Jag kan bara framföra ett stort tack för ert jobb.

/Lars
Loggat

Harry Callahan: I know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?"
Sidor: [1]
  Skriv ut  
 
Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!