E-logger | Manualer | Forum
Loggerforum - supportforum
2024-03-28 12:42 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Forum   Hjälp Sök Logga in Registrera  
Sidor: 1 [2]
  Skriv ut  
Författare Ämne: Internetfel #6 kontr. router  (läst 17201 gånger)
jossi pulkkinen
Medlem

Antal inlägg: 11


Visa profil
« Svara #15 skrivet: 2012-03-09 15:56 »

 Cheesy Verkar som att jag fått till det, på något underligt sätt, men loggern tuffar och går, och givarna visas på Elogger, skall vidareutveckla det lite senare, kanske jag vågar uppdatera programmet också
Loggat
Rickard
Global Moderator
*****
Antal inlägg: 1752



Visa profil Hemsida
« Svara #16 skrivet: 2012-03-09 16:48 »

Innan du startar uppgraderingen, skriv ut instruktionen och följ den till punkt och pricka, starta INTE om routern även om uppgraderingen krånglar.
Loggat

Enk Projektet
Medlem

Antal inlägg: 52


Visa profil
« Svara #17 skrivet: 2012-09-12 16:47 »

Nu har jag försökt att få igång min logger men den fastnar på internet fel #6 och kommer inte vidare, har även loggat in på min router men hittar inget port forvard inställning alls.....
går det att använda logger soft först för att sedan koppla upp sig mot e-logger?
Loggat
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4044


Visa profil
« Svara #18 skrivet: 2012-09-12 17:00 »

Det finns ett problem på serversidan som gäller loggrar med mjukvara före 111109. Har startat om den serverkomponent det gäller så nu borde det fungera. Såvida inte din router behöver startas om eller att det är fel hos din operatör förstås.

Dessvärre måste du snarast uppdatera din logger om du vill fortsätta logga, loggrar med mjukvara äldre än 111109 stöds inte längre officiellt.
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
Enk Projektet
Medlem

Antal inlägg: 52


Visa profil
« Svara #19 skrivet: 2012-09-12 17:25 »

Är det bara att plocka bort den igen alltså?
Loggat
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4044


Visa profil
« Svara #20 skrivet: 2012-09-12 20:15 »

Du kan själv uppdatera loggern, det görs under inställningar/konto. Läs även i manualen under uppdatering av loggermjukvara.

Vänta inte för länge bara, ganska snart kommer det inte längre att vara möjligt att uppdatera alltför gamla loggrar annat än genom att skicka dem per post för manuell uppdatering.
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
Enk Projektet
Medlem

Antal inlägg: 52


Visa profil
« Svara #21 skrivet: 2012-09-12 21:36 »

Tack...det blir morgondagens uppdrag Leende (smiley)
Loggat
Sidor: 1 [2]
  Skriv ut  
 
Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!