E-logger | Manualer | Forum
Loggerforum - supportforum
2024-04-27 08:15 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Forum   Hjälp Sök Logga in Registrera  
Sidor: [1]
  Skriv ut  
Författare Ämne: LoggerSoft - setup - Access violation --- in module tsup.dll  (läst 9273 gånger)
zigge59
Medlem

Antal inlägg: 19


Visa profil
« skrivet: 2009-03-08 15:47 »

Hej.

Tystnaden härifrån beror varken på att allt funkar eller att jag tröttnat, utan på en vecka i alperna  Rullande ögon (ironi). Så idag blir det bara en lite buggrapport av LowPrio-slaget

Detta felmedelande kommer när man under "Sensorer" klickar på en sensor programmet tidigare registrerat men nu inte hittar.



1) När man kopplat bort en sensor (RTLogger/LoggerSoft).
2) När en inkopplad sensor inte hittas pga nät problem Va? (RTLogger)
3) När man klickar på någon av dom två elsensorerna Logger2020 presenterar utan fungerande sensor inkopplad (har ifs en diod kopplad men den funkar inte) (LoggerSoft)

Mvh
Roger
Loggat
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4052


Visa profil
« Svara #1 skrivet: 2009-03-09 15:56 »

Om jag förstår dig rätt är det bara setup-dialogen som lägger av, själva LoggerSoft kraschar inte? Och i så fall, går det att öppna setupdialogen igen efter att den lagt av en gång?
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
zigge59
Medlem

Antal inlägg: 19


Visa profil
« Svara #2 skrivet: 2009-03-09 19:28 »

Rätt förstått.
Det är bara setupdialogen som dumpar och den går att starta igen.
Loggat
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4052


Visa profil
« Svara #3 skrivet: 2009-03-10 12:05 »

Tack, då vet jag! Vi får väl se om det blir läge att titta på detta i samband med eventuella andra modifieringar av den dialogen.
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
Sidor: [1]
  Skriv ut  
 
Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!