E-logger | Manualer | Forum
Loggerforum - supportforum
2024-04-26 10:57 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Forum   Hjälp Sök Logga in Registrera  
Sidor: [1]
  Skriv ut  
Författare Ämne: Logger 2020 - Problem vid uppdatering.  (läst 11121 gånger)
nesemann
Medlem

Antal inlägg: 6


Visa profil
« skrivet: 2010-11-13 14:11 »

När jag skulle uppgradera denna gången fick jag problem, det kan ha varit mitt nätverk som strulade, men det har varit stabilt länge nu fram tills jag skulle uppdatera.
Uppdateringen blev aldrig färdig fastän jag väntade en halvtimme, men loggern är ändå online nu med nya mjukvaran men en del givare visar tokiga värden och texten i loggern visar tokiga symboler.

Jag har inte provat med en reset, jag funderar på om det kanske vore ide' att göra om uppdateringen medans den är online. Jag behöver då få tillbaka den uppdateringen under mitt konto.

Tacksam för hjälp
Loggat
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4052


Visa profil
« Svara #1 skrivet: 2010-11-14 11:56 »

Har din logger startat om efter uppdateringen finns knappast anledning att göra om den, loggern startar inte om ifall inte hela uppdateringen gått igenom. Troligen är det bara webbtjänsten som inte korrekt detekterat att allt gått fram.

Förmodligen blir loggern normal om du nollställer minnet.
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
nesemann
Medlem

Antal inlägg: 6


Visa profil
« Svara #2 skrivet: 2010-11-15 08:20 »

Du hade rätt Andreas, jag nollade loggern och sen var den normal igen.

Tack!
Loggat
Sidor: [1]
  Skriv ut  
 
Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!