E-logger | Manualer | Forum
Loggerforum - supportforum
2024-03-29 12:15 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Forum   Hjälp Sök Logga in Registrera  
Sidor: [1]
  Skriv ut  
Författare Ämne: Kanal  (läst 1393 gånger)
Tobbe123
Medlem

Antal inlägg: 77


Visa profil
« skrivet: 2023-02-07 17:39 »

Hej
Jag håller på att montera en sdm630 med modus. I all hast råkade jag radera en kanal, finns det en möjlighet att få tillbaka den historiska datan? Jag har samlat data sedan ca 2013 tror jag. Vore fint om det gick på något vis att få tillbaka denna. VA stig  heter kanalen. Jag har använt denna för att tänka ut COP på min VP. Jag har skapat om kanalen. Datumet för raderingen är 2023-02-07.

Torbjörn
« Senast ändrad: 2023-02-07 17:45 av Tobbe123 » Loggat
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4044


Visa profil
« Svara #1 skrivet: 2023-02-08 10:27 »

Hej,

Mmmm det gäller att läsa varningen som visas om att radera kanaler och inte bara klicka...  Med glimten i ögat (blinkande)

Det är lite pyssel, men jag ska se vad som går att göra. Om vi får tag i filen kommer du att tappa mätdata från det att du raderade filen fram till det att den återställs.
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
Tobbe123
Medlem

Antal inlägg: 77


Visa profil
« Svara #2 skrivet: 2023-02-08 18:27 »

Hej,

Mmmm det gäller att läsa varningen som visas om att radera kanaler och inte bara klicka...  Med glimten i ögat (blinkande)

Det är lite pyssel, men jag ska se vad som går att göra. Om vi får tag i filen kommer du att tappa mätdata från det att du raderade filen fram till det att den återställs.

Tack snälla,, nu finns datan där igen
Loggat
Sidor: [1]
  Skriv ut  
 
Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!