E-logger | Manualer | Forum
Loggerforum - supportforum
2024-04-20 12:19 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Forum   Hjälp Sök Logga in Registrera  
Sidor: [1]
  Skriv ut  
Författare Ämne: Se i rapporter  (läst 4691 gånger)
Mikael Naslund
Medlem

Antal inlägg: 3


Visa profil
« skrivet: 2023-01-31 19:27 »

Hej !

Jag har riggat så jag har mätning på min pelletsskruv så jag ser exakt när jag tittar hur mycket pellets som gått åt.
I rapporten så ser jag staplar på kolumnen värde (där jag har skrivit in kg-priset för pellets)

Jag vill istället se staplar på hur mycket kg pellets som går åt per dag (alltså kolumnen räknare)

Går det ?

M v h Micke N
Loggat
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4052


Visa profil
« Svara #1 skrivet: 2023-02-02 07:37 »

Hej,

Om du hoovrar över en stapel i rapporten, dvs håller muspekaren ovanför den så den markeras så ser du vilken enhet som gäller i en liten pop-up-ruta.

I rapporten finns två flikar där du kan se fastbränsle, dvs pellets. Fliken "Uppvärmning" visar pelletsförbrukning i kWh i gult tillsammans med "El värme" i blått och där totala höjden då alltså är totala förbrukningen för värme i kWh. Fliken "Fastbränsle" visar pelletsförbrukning i kilo.
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
Sidor: [1]
  Skriv ut  
 
Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!