E-logger | Manualer | Forum
Loggerforum - supportforum
2024-04-18 19:40 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Forum   Hjälp Sök Logga in Registrera  
Sidor: [1]
  Skriv ut  
Författare Ämne: Diagram "senaste 12 månader" och "Electr. total - flerårsgraf" uppdateras inte  (läst 4110 gånger)
Anders I
Medlem

Antal inlägg: 30


Visa profil
« skrivet: 2022-06-08 15:58 »

Hej,

av nån anledning verkar det som diagramen och tabellerna de senaste 12 månaderna och flerårsgrafen inte uppdateras för min del i e-logger. Jag har fortfarande månaderna 2105 tom 2204 synliga där och ingen 2205 varken i stapeln eller flerårsgrafen.

Jag vill minnas att jag noterade nåt liknande i mars dvs att det skulle tagit länge innan februari dök upp i statistiken men tänkte då att det kanske berodde på att februari är lite speciell månad med bara 28 dagar.

Hur som helst så verkar det inte uppdatera dessa delar för min del. Stapeldiagrammen för dagar och veckor samt löpande 30 dagar uppdateras nog.

Mvh,
Anders
Loggat
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4052


Visa profil
« Svara #1 skrivet: 2022-06-10 15:01 »

Hej,

Ja vad märkligt, jag ser att den stannat på 2204 på ditt konto, men när jag genererar om rapporten så kommer 2205 snällt med. Oklart vad det kan bero på, säg till om det inte fungerar vid nästa månadsskifte så får vi titta närmare på vad det kan vara.
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
Anders I
Medlem

Antal inlägg: 30


Visa profil
« Svara #2 skrivet: 2022-06-10 17:40 »

Tack,
nu hade uppgifterna uppdaterats.
Jag ska följa med utvecklingen igen vid månadsskiftet.
Mvh,
Anders
Loggat
Anders I
Medlem

Antal inlägg: 30


Visa profil
« Svara #3 skrivet: 2023-04-29 15:37 »

Hej,
nu har uppföljningen för de senaste 12 månaderna och flerårsgrafen igen frusit för min del. 02/2023 är sista månaden som kommit med i uppdateringarna. Alla dom andra diagrammen uppdateras vad jag kan se kontinuerligt.
Tänkte om det vore möjligt att kicka igång funktionen igen då vi åter strax har ny månad i antågande.
Mvh,
Anders
Loggat
Anders I
Medlem

Antal inlägg: 30


Visa profil
« Svara #4 skrivet: 2023-05-01 10:28 »

Nu i och med månadsskiftet april/maj så dök faktiskt både mars och april 2023 upp i uppföljningen. Vet inte om Andreas hann göra nåt åt det men löste sig som sagt den här gången.

Nåt är det dock där i uppföljningen som kärvar emellanåt.

Mvh,
Anders
Loggat
Sidor: [1]
  Skriv ut  
 
Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!