E-logger | Manualer | Forum
Loggerforum - supportforum
2024-04-20 00:26 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Forum   Hjälp Sök Logga in Registrera  
Sidor: 1 [2]
  Skriv ut  
Författare Ämne: Logger 3030 blåskärm  (läst 5499 gånger)
Hans
Medlem

Antal inlägg: 53


Visa profil
« Svara #15 skrivet: 2022-03-14 14:39 »

Ja, det stämmer. Det är nu fler dagar med stabilitet utan nätverk än den förra perioden. Jag avvaktar några dagar till och är den fortsatt stabil gör jag uppdateringarna enl. ditt förslag.
Loggat
Hans
Medlem

Antal inlägg: 53


Visa profil
« Svara #16 skrivet: 2022-04-15 11:02 »

Hej Andreas, en uppdatering, haft strul med läkningen så jag har rört mig så lite som möjligt men nu gående på två ben igen. Loggern har gått felfritt utan nätverk inkopplat och jag provade först med att koppla i det igen. Dröjde en dag sedan var det blåskärm igen. Idag har jag gjort uppdateringen enl dina instruktioner och håller tummarna för att detta fungerar.
Loggat
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4052


Visa profil
« Svara #17 skrivet: 2022-04-20 15:10 »

Hej, tack för uppdateringen, då låter det som att problemet i viss mån är inringat. Hoppas det skall fungera bättre utan radion, om inte får vi spinna vidare på vilket sätt nätverket annars kan påverka det hela.
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
Hans
Medlem

Antal inlägg: 53


Visa profil
« Svara #18 skrivet: 2022-04-27 21:31 »

En uppdatering.
Loggern har gått felfritt sedan jag gjorde uppdateringen och nätuppkopplingen verkar stabil. Den har ju gått 12 dygn så förhoppningsvis kan felet vara löst.
Loggat
Sidor: 1 [2]
  Skriv ut  
 
Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!