E-logger | Manualer | Forum
Loggerforum - supportforum
2024-03-29 02:39 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Forum   Hjälp Sök Logga in Registrera  
Sidor: [1]
  Skriv ut  
Författare Ämne: Uppdatera logger 2020 från version 200304  (läst 5382 gånger)
Mikael_Therell
Medlem

Antal inlägg: 2


Visa profil
« skrivet: 2022-03-20 08:22 »

Hej
Önskar uppdatera till nyare version då jag behöver UDP numera. Hittar dock ingen ny mjukvara i inställningar som det beskrivs i manualen. Läste i något inlägg att det bara läggs ut på begäran men det står inte i manualen. Vad gäller?

Tack på förhand  Leende (smiley)
Loggat
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4044


Visa profil
« Svara #1 skrivet: 2022-03-22 10:25 »

Hej! Som jag skrev i annan tråd "Uppdateringar som omnämns i forumet är inte alltid officiella och då fås de på förfrågan. Ibland är det för att vi vill att de skall hinna testköras mer. Och ibland handlar det om att om bara nån enstaka funktion har tillkommit eller mindre bugg är fixad så finns det ingen anledning att alla ska besväras med en uppdatering. Jag lägger upp uppdateringen på ditt konto inom några minuter."  Leende (smiley)
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
pretori
Medlem

Antal inlägg: 18


Visa profil
« Svara #2 skrivet: 2022-05-08 20:11 »

Hej, jag är också intresserad av UDP och skulle vilja uppdatera min Logger 2020 från 200304.

Mvh

Johan
Loggat
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4044


Visa profil
« Svara #3 skrivet: 2022-05-09 10:05 »

Hej! Har lagt upp 220308 som officiell version, så nu skall det gå fint att uppdatera.
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
Sidor: [1]
  Skriv ut  
 
Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!