E-logger | Manualer | Forum
Loggerforum - supportforum
2024-03-28 23:31 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Forum   Hjälp Sök Logga in Registrera  
Sidor: [1]
  Skriv ut  
Författare Ämne: Registrerade vården  (läst 4099 gånger)
ROE
Medlem

Antal inlägg: 1


Visa profil
« skrivet: 2021-11-09 12:03 »

Hej!
Jag har sökt dig sedan den 22 oktober utan framgång. Såväl via mobil och bett dig ringa som medelst mejl utan svar.
Vi har nu fått energimätaren att leverera mätvärden på såväl energiförbrukning som effekt till e-loggern.
Kvar att lösa är det du utlovat, som maximalt effektuttag under en månad, förbrukad mängd el under såväl hög- som låglasttid samt totalförbrukning av el under en månad. Åtkomst av såväl senaste månad som tidigre månader.
I loggern ser jag inget av detta. Vi var överens om att vi skulle få hela systemet att fungera innan vi registrerade avtalet.
Vill du höra av dig och ge oss information om hur vi kommer åt de data som jag redovisat här ovan.

En fråga som gäller graferna. Linjerna i grafen är så svaga att de inte syns vid utskrift. Går det att göra något åt detta?
Jag är tacksam för ett snabbt svar.


Med bästa hälsning
Rolf Edlund
070-5512953
För Billeruds GK
Loggat
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4044


Visa profil
« Svara #1 skrivet: 2021-11-09 15:41 »

Hej!

Svarade på ditt senaste mejl samma dag 1/11, Rickard fick CC. Har vabbat en dryg vecka och inte slutvabbat än tyvärr... Ledsen så är inte alldeles lätt att nå på telefonen för närvarande.

Vad gäller linjerna så kan du under kanalinställningnarna välja svart färg för att få tydligare linjer om du har en svartvit skrivare.
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
Sidor: [1]
  Skriv ut  
 
Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!