E-logger | Manualer | Forum
Loggerforum - supportforum
2024-03-19 10:53 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Forum   Hjälp Sök Logga in Registrera  
Sidor: [1]
  Skriv ut  
Författare Ämne: Internet fel #4  (läst 1814 gånger)
Andreas Aho
Medlem

Antal inlägg: 21


Visa profil
« skrivet: 2021-09-07 19:17 »

Hej
Jag skulle byta plats på mina loggrar så att på E-logger men det tyckte den inte om.
Nu står det bara Internet fel #4 kontrol E-logger. / internet fel 3-1 kontrol E- logger
Går det att flytta rapporter historik mellan konton på E-logger

MVH Andreas
Loggat
Rickard
Global Moderator
*****
Antal inlägg: 1752



Visa profil Hemsida
« Svara #1 skrivet: 2021-09-08 07:57 »

Jag förstår inte riktigt vad du menar, eller om du har två loggrar av samma sort, eller om du bara vill flytta loggern fysiskt, men rent generellt så skall du kunna radera minnet på båda loggrarna om du vill "växla mellan", och sedan ansluta dem igen mot det andra kontot, alla inställningar kan sedan laddas ned.
Radera inga kanaler eller data från webtjänsten!

Om jag svarat på "fel fråga" förtydliga gärna din fråga.
Loggat

Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4040


Visa profil
« Svara #2 skrivet: 2021-09-08 08:12 »

Instämmer.

Plus:
När du ska koppla upp loggrarna, ha inte bägge igång samtidigt utan koppla upp den första medan den andra är strömlös.
Vid internetfel 3-1 kan det hjälpa att starta om routern.
Det går inte att flytta data mellan olika konton, utan det är loggrarna som behöver flyttas.
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
Andreas Aho
Medlem

Antal inlägg: 21


Visa profil
« Svara #3 skrivet: 2021-09-09 19:55 »

Hej
Min 3030 har börjat klaga att jag har för mycke kanaler  Glad så jag ska avlasta den med min 1010.
Problemet med internet var i mitt hus så det gick utan problem att byta plats på loggarna i samma konto  Leende (smiley)

Mvh Andreas
Loggat
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4040


Visa profil
« Svara #4 skrivet: 2021-09-10 10:45 »

Så bra att det löste sig, tack för att du berättade!
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
Sidor: [1]
  Skriv ut  
 
Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!