E-logger | Manualer | Forum
Loggerforum - supportforum
2024-03-28 21:05 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Forum   Hjälp Sök Logga in Registrera  
Sidor: [1]
  Skriv ut  
Författare Ämne: Felmeddelande varje gång man sparar inställningar på Logger 1010  (läst 3474 gånger)
JensM
Medlem

Antal inlägg: 41


Visa profil
« skrivet: 2021-02-22 18:28 »

Varje gång jag sparar inställningar på Loggern så får jag detta meddelande.
Måste sedan ta bort strömmen och starta om, nån idé vad det kan bero på?
/Jens
Loggat
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4044


Visa profil
« Svara #1 skrivet: 2021-02-23 09:58 »

Det var inte bra. Vad är det för inställning du försöker spara? Och vad händer med inställningen som du försöker spara, blir den faktiskt sparad trots felmeddelandet?
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
JensM
Medlem

Antal inlägg: 41


Visa profil
« Svara #2 skrivet: 2021-02-23 10:39 »

Det blir oavsett vad man försöker spara, tex ifrån början när jag ändrar från lagring på SD kort till E-logger, så börjar felmeddelandet blick och trycker jag enter då så lyser det fast hela tiden tills den är omstartad, däremot verkar värdena sparas.
Loggat
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4044


Visa profil
« Svara #3 skrivet: 2021-02-24 08:33 »

Tack, jag skall se om jag kan få ut något vettigt av felmeddelandet.
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
JensM
Medlem

Antal inlägg: 41


Visa profil
« Svara #4 skrivet: 2021-02-24 08:51 »

Tack för det, kanon om nåt går att hitta, det knepiga var att efter uppdateringen igår kunde jag spara både spåk och driftläge utan meddelande i alla fall Med glimten i ögat (blinkande)
Loggat
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4044


Visa profil
« Svara #5 skrivet: 2021-02-25 11:54 »

Märkligt, jag vet inte att något är korrigerat i mjukvaran som förklarar det felet. Men du får väl återkomma om felet återkommer. Tack för att du sade till att problemet verkar ha försvunnit!
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
Sidor: [1]
  Skriv ut  
 
Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!