E-logger | Manualer | Forum
Loggerforum - supportforum
2024-04-19 21:04 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Forum   Hjälp Sök Logga in Registrera  
Sidor: [1]
  Skriv ut  
Författare Ämne: publik systembild (v1) för många definitioner  (läst 2377 gånger)
Anders I
Medlem

Antal inlägg: 30


Visa profil
« skrivet: 2020-06-28 17:15 »

Hej,

noterade då jag var inne och uppdaterade på min systembild att det tydligen finns ett max antal definitioner man kan köra, åtminstone i systembild v1 och är då tydligen 50st. Om man försöker göra en till får man upp ett felmeddelande.

Kan man komma runt detta på nåt vis eller går det tex att köra fler defintioner i systembild v2? Jag har ytterligare en del data jag skulle vilja ympa in i systembilden på en och samma gång för en bra översikt. Har tex två luftvärmepumpar som inte i nuläget alls syns i systembilden.


http://e-logger.se/pub?Kurckasstigen&p=1


Några bra råd gällande detta?

Tack på förhand,
Anders
Loggat
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4052


Visa profil
« Svara #1 skrivet: 2020-06-29 08:36 »

Hej, det stämmer, den allmänna gränsen är för närvarande 50 men ökade upp den till 60 på ditt konto.
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
Anders I
Medlem

Antal inlägg: 30


Visa profil
« Svara #2 skrivet: 2020-06-29 14:48 »

Hej,

ok, stort tack!

Mvh,

Anders
Loggat
Sidor: [1]
  Skriv ut  
 
Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!