E-logger | Manualer | Forum
Loggerforum - supportforum
2024-04-20 10:22 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Forum   Hjälp Sök Logga in Registrera  
Sidor: [1]
  Skriv ut  
Författare Ämne: Autoexport slutat fungera  (läst 3009 gånger)
Steve Granqvist
Medlem

Antal inlägg: 11


Visa profil
« skrivet: 2020-09-24 22:53 »


 Hej!

Ett litet konstaterande från mig är att Autoexport har slutat leverera till min gmail-adress.
Jag aktiverade funktionen runt den 18:e den här månaden och det har fungerat fram till och med den 21:a (sedan hade ni avbrottet som ni aviserade om via mail då servertjänsterna skulle flyttas).
Går jag in i E-loggers meny för Autoexport så finns min mailadress kvar och under den står det att senaste export var 20-09-24 01:45:21, men filerna/mailet för 22:a och 23:e har inte dykt upp i min inkorg (och jag har kollat i alla mappar i gmail)...

 Kan problemet ligga hos gmail eller har det hänt något efter stoppet tro?

  Tack på förhand!  Leende (smiley)

Loggat
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4052


Visa profil
« Svara #1 skrivet: 2020-09-25 11:24 »

Hej!

Ja du har helt rätt, efter vårt serverhotells bristfälliga nedstängning av maskinerna så hade ett par filer fått felaktiga rättigheter med följd av att viss utgående mail inte fungerade som den skulle. Har åtgärdat det nu. Så vitt jag kan se har de exportfiler som inte gick iväg tidigare köats och gått iväg.

Tack så mycket för att du sa till!
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
Steve Granqvist
Medlem

Antal inlägg: 11


Visa profil
« Svara #2 skrivet: 2020-09-25 11:51 »

Snyggt jobbat!

Jag har nu fått de två senaste dygnen.
Däremot saknas 200922, men det är inte på liv och död att den saknas.

 Tack för snabbt svar!  Leende (smiley)
Loggat
Sidor: [1]
  Skriv ut  
 
Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!