E-logger | Manualer | Forum
Loggerforum - supportforum
2024-04-20 13:49 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Forum   Hjälp Sök Logga in Registrera  
Sidor: [1]
  Skriv ut  
Författare Ämne: Redigera data  (läst 5303 gånger)
tullingsåsvatten
Medlem

Antal inlägg: 2


Visa profil
« skrivet: 2020-05-14 20:37 »

Hej igen!
Hittar ingen bättre plats att skriva på så jag skriver här.
När systemet startade upp 09:40 och till 09:50 så hade jag fel i lite konfigureringar så vattentrycket (Ain) blev 100 gånger högre och jag hade blandat ihop placeringen på räkneverkens adresser (M-buss 17-18).
Bekymret kommer när jag skall redigera data och skriver från 09 till 10 så protesterar systemet och säger att jag kan inte redigera data innan kanalen startat, så jag kommer inte åt mina 10 minuters felaktiga värden.
//Peter
Loggat
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4052


Visa profil
« Svara #1 skrivet: 2020-05-15 08:35 »

Hej! Ibland behöver det gå lite tid innan data kan redigeras, så prova gärna igen. Men det är inte omöjligt att det är en bugg, säg till i så fall så ska jag titta på det. (Om du precis har börjat kanske det går överväga att helt sonika radera kanalen och sen skapa om den på nytt för på så sätt radera alla data.)
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
Sidor: [1]
  Skriv ut  
 
Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!