E-logger | Manualer | Forum
Loggerforum - supportforum
2024-04-20 12:57 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Forum   Hjälp Sök Logga in Registrera  
Sidor: [1]
  Skriv ut  
Författare Ämne: Radera samtliga givare vid byte av logger (ny installation nytt ställe)  (läst 2488 gånger)
Anders I
Medlem

Antal inlägg: 30


Visa profil
« skrivet: 2020-03-24 19:41 »

Hej,

vi flyttade för ganska snart ett år sedan och min logger 2020 blev kvar i det gamla huset. Köparna var dock inte intresserade av att ta systemet i bruk och har heller inte loggern ansluten till internet.

Jag köpte i nåt skede för en längre tid sedan en logger 3030 Pro och ska försöka ta den i bruk så småningom. När jag loggar in på e-logger så syns dock alla mina tidigare givare i listan dvs från installationen i det förra huset. Kanalerna kan jag radera och gjorde det men givarna finns kvar.

Hur ska jag göra för att nollställa / radera givarlistan så jag kan ta ibruk den nya loggern utan felmeddelanden om saknade givare?

Mvh och tack på förhand,
Anders
Loggat
Rickard
Global Moderator
*****
Antal inlägg: 1753



Visa profil Hemsida
« Svara #1 skrivet: 2020-03-25 07:22 »

Du måste nog ansluta nya loggern så att webtjänsten "saknar" givarna, då kommer texten "ändra" till höger i givarlistan att bytas ut mot "radera" om jag minns rätt.
Loggat

Sidor: [1]
  Skriv ut  
 
Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!