E-logger | Manualer | Forum
Loggerforum - supportforum
2024-04-20 13:35 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Forum   Hjälp Sök Logga in Registrera  
Sidor: [1]
  Skriv ut  
Författare Ämne: Lösenord igen  (läst 2744 gånger)
Morby
Medlem

Antal inlägg: 238



Visa profil
« skrivet: 2019-11-05 10:35 »

Har nu läst igenom manualen för att hitta mitt lösenord. Har nu spenderat nån timma för att hitta nåt om vart jag ska hitta mitt lösen ord. Har en anteckning att lösenordet börjar på 499xxxx men den är säkert över 5 år gammal och den funkar inte. Har samma mailadress som förut.
Andreas: kan du lägga in en länk här vart jag hittar den?
Stort tack på förhand
/Lars
Loggat

Harry Callahan: I know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?"
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4052


Visa profil
« Svara #1 skrivet: 2019-11-05 14:28 »

Vilket lösenord menar du? Va? Lösenordet till forumet/E-logger går inte att hitta någonstans, vad du kan göra är att nollställa det genom att gå till Forum->Logga in och välja "Glömt bort ditt lösenord" så får du ett nytt lösenord.
« Senast ändrad: 2019-11-05 14:36 av Andreas » Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
Morby
Medlem

Antal inlägg: 238



Visa profil
« Svara #2 skrivet: 2019-11-05 15:53 »

Hittar inte ordet "Glömt bort ditt lösenord" där man ska logga in.
Loggat

Harry Callahan: I know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?"
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4052


Visa profil
« Svara #3 skrivet: 2019-11-05 16:05 »

Precis under "logga in"-knappen!
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
Sidor: [1]
  Skriv ut  
 
Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!