E-logger | Manualer | Forum
Loggerforum - supportforum
2024-03-28 19:17 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Forum   Hjälp Sök Logga in Registrera  
Sidor: [1]
  Skriv ut  
Författare Ämne: Stöd för fuktmoduler THLIQ logger2020  (läst 3888 gånger)
MattiasV
Medlem

Antal inlägg: 2


Visa profil
« skrivet: 2019-10-24 12:38 »

Hej,
som jag förstått det så saknas för närvarande stöd för THLIQ fuktmodulerna man kan köpa hos energibutiken i logger2020. Jag vill därför lägga en röst på att man ordnar stöd för detta. Just nu finns väl ingen billig och enkel möjlighet till fuktmätning i logger2020 är min uppfattning?

Vänligen,
Mattias
Loggat
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4044


Visa profil
« Svara #1 skrivet: 2019-10-24 13:53 »

Hej! Jo vi har diskuterat det och vi kommer att titta på det vid tillfälle, men det går inte att lova någonting då det inte är säkert att den kod som krävs får plats i programminnet på Logger 2020. Den här nya ljus-temp-fuktmodulen och den kommande miljömodulen bygger på en annan teknik än de gamla modulerna och kräver därför ny kod som tar en hel del plats.
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4044


Visa profil
« Svara #2 skrivet: 2020-02-20 10:08 »

Nu fungerar de nya temp/fukt/ljusgivarna THLIQ med HTU21D med Logger 2020.
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
MattiasV
Medlem

Antal inlägg: 2


Visa profil
« Svara #3 skrivet: 2020-03-22 18:54 »

Hej, tack! Fuktmätarna inköpta men inte inkopplade än!
Loggat
Sidor: [1]
  Skriv ut  
 
Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!