E-logger | Manualer | Forum
Loggerforum - supportforum
2024-03-28 19:57 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Forum   Hjälp Sök Logga in Registrera  
Sidor: [1]
  Skriv ut  
Författare Ämne: Logger 2020 version 150219  (läst 8526 gånger)
Morby
Medlem

Antal inlägg: 238



Visa profil
« skrivet: 2018-06-14 13:25 »

Hur får jag igång elogger enable på min L2020 med denna version? Går liksom inte att trycka kommandoknappen på denna?
Loggat

Harry Callahan: I know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?"
Morby
Medlem

Antal inlägg: 238



Visa profil
« Svara #1 skrivet: 2018-06-14 20:35 »

Här sitter jag i sommarstugan och väntar på svar.
Om inget svar idag får jag ta hem min L2020 och fixa igång den på nåt sätt men det är 55 mil hem.
Loggat

Harry Callahan: I know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?"
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4044


Visa profil
« Svara #2 skrivet: 2018-06-14 22:30 »

Det är inte möjligtvis en sunlogger där man gör inställningar med vridratten?
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
Morby
Medlem

Antal inlägg: 238



Visa profil
« Svara #3 skrivet: 2018-06-14 23:14 »

Inte alls det är en "vanlig" logger 2020 men problemet är nu löst. Jag kopplade ur mina 3 tempgivare och startade om. Då "vaknade" programmet upp och det gick att dubbelklicka på kommando knappen och allt gick igång.
Loggat

Harry Callahan: I know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?"
Rickard
Global Moderator
*****
Antal inlägg: 1752



Visa profil Hemsida
« Svara #4 skrivet: 2018-06-15 07:31 »

Annars brukar väl en "Nollställning av minne" som regel fungera om nåt hängt sig.
Loggat

Morby
Medlem

Antal inlägg: 238



Visa profil
« Svara #5 skrivet: 2018-06-16 10:42 »

Jo nollställning av minnet provade jag med också men det gjorde ingen skillnad.
Hittade en tråd som någon hade skrivet om liknande problem där en hade kopplat ur alla tempgivare och hade fått igång allt utan problem.
Detta testade jag och nu kunde jag aktivera "e-logger enable". Sedan funkade allt.

Blev lite förvirrad först då jag skulle åka hem från stugan via 55 mil hem och tänkte ta hem alt för att testa lite mer aktivt i lugn och ro
men det slapp jag när jag nu fick liv i e-loggern.

Så nu är allt frid och fröjd och kan kolla tempen hemifrån från soffan.
Loggat

Harry Callahan: I know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?"
Sidor: [1]
  Skriv ut  
 
Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!