E-logger | Manualer | Forum
Loggerforum - supportforum
2024-03-19 03:12 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Forum   Hjälp Sök Logga in Registrera  
Sidor: [1]
  Skriv ut  
Författare Ämne: Glömt lösenord och bytt e-post  (läst 27833 gånger)
kenson
Gäst
« skrivet: 2017-10-20 11:28 »

Jag har skickat ett PM till administratören.

Jag har ett konto sedan flera år tillbaka men av en speciell anledning har jag inte loggat in på ett par år. Nu när jag skulle logga in fungerade inte mitt lösenord. Jag kan inte heller be om nytt lösen eftersom jag inte har den reggade mejladressen kvar. Detta konto var jag tvungen till att skapa bara för att kunna meddela detta.
Orsaken till att jag vill ha mitt gamla konto tillbaka är att jag använder hemsidan för loggern att mäta mina grejer.
Loggat
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4040


Visa profil
« Svara #1 skrivet: 2017-10-21 10:32 »

Hej!

Har bytt e-postadress på ditt gamla konto, lösenordet kan du sen själv nollställa via forumet. Var tvungen att radera kontot du nu registrerat eftersom man bara kan ha ett konto per e-postadress.

(Om nån fler byter e-postadress så mejla support@e-logger.se för hjälp med adressändring.)
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
Sidor: [1]
  Skriv ut  
 
Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!