E-logger | Manualer | Forum
Loggerforum - supportforum
2024-04-24 06:59 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Forum   Hjälp Sök Logga in Registrera  
Sidor: 1 [2]
  Skriv ut  
Författare Ämne: L3030 - Livslängd på display?  (läst 11866 gånger)
Morby
Medlem

Antal inlägg: 238



Visa profil
« Svara #15 skrivet: 2017-12-02 19:57 »

Min L3030 har börjat få "cloudingproblem" eller snarare helt oläsbar, bakgrunden är ljus som vanligt men texten är i stort sett oläsbar.
Tänkte först göra en uppgradering av SW men tordes inte p.g.a. detta. Ska leta rätt på en kamera och föreviga vad man ser på displayen.
Jag återkommer om detta.

/Lars
Loggat

Harry Callahan: I know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?"
Morby
Medlem

Antal inlägg: 238



Visa profil
« Svara #16 skrivet: 2017-12-03 15:34 »

Här kommer ett nytaget foto på mitt "cloudingproblem".
Jag mailar mina uppgifter till Rickard.

/Lars
« Senast ändrad: 2017-12-03 15:41 av Morby » Loggat

Harry Callahan: I know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?"
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4052


Visa profil
« Svara #17 skrivet: 2017-12-03 17:08 »

Ja det såg verkligen molningt ut. Hur länge sedan är det du köpte loggern, eller snarare hur länge uppskattar du att loggern har varit igång?
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
Morby
Medlem

Antal inlägg: 238



Visa profil
« Svara #18 skrivet: 2017-12-03 19:31 »

Det var nog i våras jag köpte den. Rckard har nog koll när jag beställde den. Har nog sett en antydan till början av dimmigheten under några veckor. Efter det läste jag om fotokravet att skicka in bildbevis vilket jag även har mailat tillsammans med mina adressuppgifter. Vi får väl vänta o se om det kommer en ny display.
Loggat

Harry Callahan: I know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?"
Sidor: 1 [2]
  Skriv ut  
 
Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!