E-logger | Manualer | Forum
Loggerforum - supportforum
2024-03-29 16:16 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Forum   Hjälp Sök Logga in Registrera  
Sidor: [1]
  Skriv ut  
Författare Ämne: Intressant start för nya Logger 3030!  (läst 4955 gånger)
Rickard
Global Moderator
*****
Antal inlägg: 1752



Visa profil Hemsida
« skrivet: 2017-02-10 09:33 »

Försäljningen har nu kommit igång, och även om alla funktioner inte finns på plats nu så ser jag att Loggern väcker intresse inom områden som vi hoppats skulle kunna växa.
Har fått beställningar från sågverk, mindre industrier och företag inom jordbruksbranschen.
De nya elmätarna med modbus i kombination med Logger 3030 är en kombo som gör det enkelt att på ett korrekt sätt fjärravläsa elmätare.

Även avläsning, loggning, och analys av värmeenergi i form av Logger 3030 + Värmemätare är en nisch som vi kommer att satsa mer krut på framöver.
Inom någon vecka lanserar jag ett nytt fabrikat värmemätare som har högre upplösning på momentaneffekten (ned till enstaka Watt) än de nuvarande Actaris-mätarna (100 W som högsta upplösning).
Vi kommer troligen framöver att erbjuda värmemätare med både M-bus och modbus anslutning, och med både batteridrift och 230 V matning.

Till alla er som läser detta så hopas jag att ni hjälper till att sprida nyheten om de nya funktionerna bland vänner, bekanta och på era arbetsplatser om du hör någon prata om att "man skulle haft koll på..." och där de skulle kunna använda Logger 3030.

/Rickard
Loggat

Sidor: [1]
  Skriv ut  
 
Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!