E-logger | Manualer | Forum
Loggerforum - supportforum
2024-03-29 07:20 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Forum   Hjälp Sök Logga in Registrera  
Sidor: [1]
  Skriv ut  
Författare Ämne: Har nåt nyligen ändrats som påverkar fonter?  (läst 5012 gånger)
Tipo874
Medlem

Antal inlägg: 39


Visa profil
« skrivet: 2015-02-13 15:55 »

Jag upptäckte idag att e-logger-sidan plötsligt har fula fonter på mina Solaris-maskiner.

Först trodde jag att det berodde på att jag uppgraderat till senaste development-releasen av Solaris, men efter att ha bootat upp en flera månader gammal release och konstaterat att det ser lika ut där undrar jag om det kanske är e-logger som ändrats?

Det ser inte riktigt krispigt ut på min Mac längre heller.
Loggat
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4044


Visa profil
« Svara #1 skrivet: 2015-02-16 07:45 »

Inget har ändrats på länge. Senast nåt möjligen kan ha hänt med typsnitten var i december 2013 (dvs 14 månader sedan) då serversystemet uppdaterades, men det borde inte ha hänt något då heller eftersom det är precis samma typsnittsfiler. Så det låter underligt med fonterna. Kan det kanske ändå vara något Solaris-relaterat, jag tänker om du ibland även loggar in via andra OS och helt enkelt inte tänkt riktigt på hur det ser ut i Solaris?
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
Sidor: [1]
  Skriv ut  
 
Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!