Visa inlägg
|
Sidor: [1]
|
2
|
E-logger®, Logger 2020, Logger 3030, Logger 1010 & LoggerSoft / LoggerSoft / SV: RTlogger Win7 problem
|
skrivet: 2012-11-20 09:51
|
Jodå, även att köra ls.exe som administratör har jag provat. Jag tar tacksamt åt mig alla tips.
Nu har jag letat rätt på ”säkerhetsloggen”. Där syns ingen aktivitet relaterad till ”loggersoft”.
Jag blir inte klok på vad som registreras i denna logg. Där anges ”specialinloggning, inloggning, övriga systemhändelser, utloggning, etc.”. Men när jag t.e.x. loggar in på olika bankkonton så noteras det inte, vare sig jag använder dosa eller bank-id.
|
|
|
7
|
E-logger®, Logger 2020, Logger 3030, Logger 1010 & LoggerSoft / LoggerSoft / RTlogger Win7 problem
|
skrivet: 2012-11-13 16:45
|
Hej Andreas! Jag har under flera år använt RTlogger. Sedan jag bytt dator och därmed till Win 7 64 bitars fungerade inte RTlogger. Som parallell/USB-adapter användes Deltaco US-232C9. Genom Rickard har jag fått möjlighet att ladda ner ls120427 resp. ls120502 vilka jag även kört som administratör. Ingen lycka. Jag skriver in port 3, trycker på spara och får meddelandet ”Inställningar ej korrekta!” När jag återvänder till Logger står där åter Port 1. Så kan jag hålla på.
|
|
|
|