E-logger | Manualer | Forum
Loggerforum - supportforum
2024-05-04 10:17 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Forum   Hjälp Sök Logga in Registrera  
Sidor: [1]
  Skriv ut  
Författare Ämne: Larm via SMS till utlandet  (läst 5664 gånger)
hakanolovolsson
Medlem

Antal inlägg: 22


Visa profil
« skrivet: 2011-01-02 17:08 »

Jag behöver få larm till ett utländskt mobilnummer, dvs ett med fler än 10 siffror. Maximalt antal sifror är nu 10 dock.
Loggat
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4053


Visa profil
« Svara #1 skrivet: 2011-01-03 09:00 »

Hade det varit så enkelt som att utöka fältlängden så, men problemet är att sms till utlandet kostar mer och det finns idag inget stöd för differentierad taxa.
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
hakanolovolsson
Medlem

Antal inlägg: 22


Visa profil
« Svara #2 skrivet: 2011-01-04 19:11 »

Tack för svar. Jag bor normalt i England och har en svensk mobiltelefon men vill undvika att måsta ha två telefoner med mig. Skall undersöka om jag kan få mina svenska sms som email.
Loggat
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4053


Visa profil
« Svara #3 skrivet: 2011-01-04 20:57 »

Vet inte om jag missförstår nu men sms som email... varför då inte skicka email direkt från webbtjänsten?
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
hakanolovolsson
Medlem

Antal inlägg: 22


Visa profil
« Svara #4 skrivet: 2011-01-09 10:59 »

Du har så klart rätt, jag tänkte inte.
Loggat
Sidor: [1]
  Skriv ut  
 
Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!