E-logger | Manualer | Forum
Loggerforum - supportforum
2024-05-13 22:48 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Forum   Hjälp Sök Logga in Registrera  
Sidor: [1]
  Skriv ut  
Författare Ämne: Mobilanpassing  (läst 5358 gånger)
Lyckebo
Medlem

Antal inlägg: 43


Visa profil
« skrivet: 2014-09-22 08:19 »

Finns det planer på att mobilanpassa sidan? Tänker då främst på e-logger, fast även forumet vore bra. 
« Senast ändrad: 2014-09-22 10:35 av Lyckebo » Loggat
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4057


Visa profil
« Svara #1 skrivet: 2014-09-22 15:05 »

Inget som är planerat närmaste tiden. Just nu är det fullt fokus på att bli klar med annat.

Du och andra får gärna komma med synpunkter på vilka delar som känns mest angelägna att anpassa och gärna också om det finns konkreta önskemål om hur det borde se ut.
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
Morby
Medlem

Antal inlägg: 238



Visa profil
« Svara #2 skrivet: 2014-09-26 11:57 »

För mig finns inga direkta krav att mobilanpassa sidan. Jag kan surfa in på min sida via min mobil utan problem. Det enda man får göra
för att kunna läsa siffrorna är att förstora websidan i mobilen i läsbart format. Samma gäller forumet.

Själv anser jag det finns andra funktioner som är mer prioriterade att fixa såsom en regnmätare.
Det skulle vara himla kul att kunna ansluta en sån till loggern.
Och i andra hand en vindmätare med samma funktion att sätta upp på taket.
Fast det tillhör ett annat ämne här på forumet .......

/Lars
Loggat

Harry Callahan: I know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?"
Sidor: [1]
  Skriv ut  
 
Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!