Loggerforum - supportforum

E-logger®, Logger 2020, Logger 3030, Logger 1010 & LoggerSoft => Buggrapporter => Ämnet startat av: Steve Granqvist skrivet 2020-09-24 22:53



Titel: Autoexport slutat fungera
Skrivet av: Steve Granqvist skrivet 2020-09-24 22:53

 Hej!

Ett litet konstaterande från mig är att Autoexport har slutat leverera till min gmail-adress.
Jag aktiverade funktionen runt den 18:e den här månaden och det har fungerat fram till och med den 21:a (sedan hade ni avbrottet som ni aviserade om via mail då servertjänsterna skulle flyttas).
Går jag in i E-loggers meny för Autoexport så finns min mailadress kvar och under den står det att senaste export var 20-09-24 01:45:21, men filerna/mailet för 22:a och 23:e har inte dykt upp i min inkorg (och jag har kollat i alla mappar i gmail)...

 Kan problemet ligga hos gmail eller har det hänt något efter stoppet tro?

  Tack på förhand!  :)



Titel: SV: Autoexport slutat fungera
Skrivet av: Andreas skrivet 2020-09-25 11:24
Hej!

Ja du har helt rätt, efter vårt serverhotells bristfälliga nedstängning av maskinerna så hade ett par filer fått felaktiga rättigheter med följd av att viss utgående mail inte fungerade som den skulle. Har åtgärdat det nu. Så vitt jag kan se har de exportfiler som inte gick iväg tidigare köats och gått iväg.

Tack så mycket för att du sa till!


Titel: SV: Autoexport slutat fungera
Skrivet av: Steve Granqvist skrivet 2020-09-25 11:51
Snyggt jobbat!

Jag har nu fått de två senaste dygnen.
Däremot saknas 200922, men det är inte på liv och död att den saknas.

 Tack för snabbt svar!  :)