E-logger | Manualer | Forum
Loggerforum - supportforum
2024-05-05 08:53 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Forum   Hjälp Sök Logga in Registrera  
Sidor: [1]
  Skriv ut  
Författare Ämne: Alla kanaler syns ej i graf  (läst 8389 gånger)
Lyckebo
Medlem

Antal inlägg: 43


Visa profil
« skrivet: 2011-12-29 17:45 »

Något skumt har hänt med "alla-kanaler". Klickar man på "hem" knappen så kommer alla givarna med i grafen, men inte om man klickar via "grafer" eller på den publika sidan...?

Den översta bilden har inte med alla, det har den understa Va?
Loggat
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4053


Visa profil
« Svara #1 skrivet: 2011-12-30 10:56 »

Citat ur manualen "Maximalt antal kanaler som samtidigt kan visas i en publik graf är tio". Om du gör grafen privat igen syns de.
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
Lyckebo
Medlem

Antal inlägg: 43


Visa profil
« Svara #2 skrivet: 2011-12-30 15:18 »

Ok, tack
Loggat
askeew
Medlem

Antal inlägg: 16


Visa profil
« Svara #3 skrivet: 2013-10-28 10:50 »

Går det att bestämma vilka 10 som kommer visas i den publika grafen om man har fler än 10?
Loggat
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4053


Visa profil
« Svara #4 skrivet: 2013-10-28 12:04 »

Vilka grafer som visas publikt och vilka kanaler de graferna innehåller är helt valfritt.

Vilka grafer som skall vara publika väljs genom att klicka knappen “Publik” på den graf det gäller på grafsidan. Vilka kanaler som skall visas i en graf väljs genom att skapa en grupp med kanaler, och sen i grafen ange att den gruppen skall visas.
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
askeew
Medlem

Antal inlägg: 16


Visa profil
« Svara #5 skrivet: 2013-10-28 13:26 »

Jag har en publik graf, där jag valt "^Alla kanaler" och då visas endast 10 kanaler, enligt ovan "Maximalt antal kanaler som samtidigt kan visas i en publik graf är tio". Jag undrar, av de 17 kanaler jag har totalt så visas bara 10. Kan jag styra vilka 10 som visas när jag har valt "^Alla kanaler" i en publik graf?
Loggat
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4053


Visa profil
« Svara #6 skrivet: 2013-10-29 08:19 »

Använd inte "Alla kanaler" utan skapa istället en egen grupp som innehåller de kanaler du vill visa.
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
Sidor: [1]
  Skriv ut  
 
Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!