E-logger | Manualer | Forum
Loggerforum - supportforum
2024-05-05 09:39 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Forum   Hjälp Sök Logga in Registrera  
Sidor: [1]
  Skriv ut  
Författare Ämne: android telefon hänger sig på e-loggersidan.  (läst 6322 gånger)
Jocke
Medlem

Antal inlägg: 125


Visa profil
« skrivet: 2015-07-01 11:31 »

Som rubriken, fast det händer bara när jag tittar på "Rapporter" aldrig annars, och aldrig på någon annan sida på internet.

Sidan kommer upp och visas som den skall,men om jag scrollar lite fram och tillbaka så låser sig telefonen och jag måste starta om den.  Det händer inte varje gång, men kanske var 3:e -4:e.

Någon annan som upplever det här?
Loggat
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4053


Visa profil
« Svara #1 skrivet: 2015-07-03 10:41 »

Låter som en bugg i webbläsaren, en webbläsare skall inte kunna hänga telefonen/datorn oavsett vad som körs i den. Vilken version av android gäller det? Vilken webbläsare (ex. den inbyggda, firefox, chrome osv.) och version av webbläsaren?
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
Jocke
Medlem

Antal inlägg: 125


Visa profil
« Svara #2 skrivet: 2015-07-03 15:35 »

jag vet inte, och det spelar kanske heller ingen roll då. Jag funderade mest på om fler här haft samma problem, men så verkade det inte.

Jag får väl försöka uppdatera nallen istället  Leende (smiley)
Loggat
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4053


Visa profil
« Svara #3 skrivet: 2015-07-06 13:43 »

Berätta gärna hur det går!
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
Sidor: [1]
  Skriv ut  
 
Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!