E-logger | Manualer | Forum
Loggerforum - supportforum
2024-05-03 07:56 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Forum   Hjälp Sök Logga in Registrera  
Sidor: [1]
  Skriv ut  
Författare Ämne: webbtjänsten blank sida med Ipad  (läst 7325 gånger)
Ronny Liljeholm
Medlem

Antal inlägg: 18


Visa profil
« skrivet: 2012-10-29 19:15 »

Allt fungerar till belåtenhet. Efter att jag fick fiber indraget för 3 månader sedan så har jag inte råkat ut för en enda nedkoppling. Detta var vanligt förekommande när jag var uppkopplad via adsl tidigare. Nu till min fråga.
Hur ska jag göra för att kunna se mina loggade data (grafer m,m,) på min ipad. Med min bärbara dator så fungerar allt perfekt men när jag går in på sidan med ipad:en så är den blank. Säkert något enkelt med inloggningsuppgifter men jag har gått bet efter ett antal försök.-
Loggat
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4053


Visa profil
« Svara #1 skrivet: 2012-10-30 07:43 »

Vilken version av Safari har du? Har du provat med någon annan webbläsare?
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
Ronny Liljeholm
Medlem

Antal inlägg: 18


Visa profil
« Svara #2 skrivet: 2012-10-30 11:12 »

Fixat, hade fel inloggningsuppgifter Glad Glad Glad.
Ronny
« Senast ändrad: 2012-10-30 11:16 av Ronny Liljeholm » Loggat
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4053


Visa profil
« Svara #3 skrivet: 2012-10-30 14:42 »

Vad bra det ordnade sig. Men konstigt om sidan blir blank på grund av fel inloggningsuppgifter. Va? Om nån annan kan bekräfta det på Ipad så säg till.
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
ChristerH
Medlem

Antal inlägg: 35


Visa profil
« Svara #4 skrivet: 2012-12-09 13:29 »

Har liknande problem med en iPhone4 IOS5. När jag klickar på e-Logger uppe till höger så får jag påloggningssida trots att jag är inloggad i forum. Kan inte längre komma åt graferna pga detta (alltså även om jag skriver /?action=graphs) i browsern så kommer jag till forumsidan/påloggning istället. Märkligt, det har fungerat förut. Den öppna hemsidan når jag utan problem. Tacksam för tips!
Loggat

Hus i Göteborg, 180 kvm i 1,5 plan byggt år 2000. Värmepump Nibe 750. Vattenburen golvvärme.
ChristerH
Medlem

Antal inlägg: 35


Visa profil
« Svara #5 skrivet: 2012-12-10 19:06 »

Hej, det ordnade sig, det var en inställning i telefonen som hade med cookies att göra tror jag.

mvh

Christer
Loggat

Hus i Göteborg, 180 kvm i 1,5 plan byggt år 2000. Värmepump Nibe 750. Vattenburen golvvärme.
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4053


Visa profil
« Svara #6 skrivet: 2012-12-11 09:33 »

Tack för att du sa till om att det ordnat sig och gav tips om vad problemet kan vara! Om någon annan får samma problem kontrollera gärna cooikes-inställningarna och bekräfta om någon ändring där hjälper.
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
Sidor: [1]
  Skriv ut  
 
Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!