E-logger | Manualer | Forum
Loggerforum - supportforum
2024-05-05 20:27 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Forum   Hjälp Sök Logga in Registrera  
Sidor: [1]
  Skriv ut  
Författare Ämne: Ladda upp ny systembild måste göras 2 gånger.  (läst 5633 gånger)
MartinMossfeldt
Medlem

Antal inlägg: 15


Visa profil
« skrivet: 2011-09-23 18:22 »

Hej igen.

Med risk för att skapa 2 trådar om ungefär samma problem http://e-logger.se/forum/index.php?topic=204.0 så skapar jag ändå en ny då jag inte är helt säker på ifall det handlar om samma sak.

Då jag de senaste dagarna har lekt mycket med min systembild och därmed laddat upp en ny bild titt som tätt så har jag stött på ett problem.
Jag väljer den nya systembilden som ska laddas upp och trycker på knappen för att ladda upp den, tyvärr så raderas bara min gamla bild och ingen ny presenteras för mig  Va?
Väljer jag nu att ladda upp samma systembild igen så fungerar allt som det ska och den nya bilden hamnar på servern.

OS : Ubuntu 11.04
Testade webbläsare : Firefox 6.0.2 och Chromium 13.0.782.215

//Martin
Loggat
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4053


Visa profil
« Svara #1 skrivet: 2011-09-26 13:55 »

Tack för påpekandet, skall ta en titt på detta.
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4053


Visa profil
« Svara #2 skrivet: 2011-10-11 09:58 »

Nu bör detta vara åtgärdat.
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
MartinMossfeldt
Medlem

Antal inlägg: 15


Visa profil
« Svara #3 skrivet: 2011-10-11 14:47 »

Jag testade att byta systembild och kan verifiera att det fungerade bra nu.

Tack för fixen.

//Martin.
Loggat
Sidor: [1]
  Skriv ut  
 
Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!