E-logger | Manualer | Forum
Loggerforum - supportforum
2024-05-16 16:19 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Forum   Hjälp Sök Logga in Registrera  
Sidor: [1]
  Skriv ut  
Författare Ämne: Visa aktuell månad som stapel under Rapporter  (läst 6438 gånger)
Thomas72
Medlem

Antal inlägg: 225


Visa profil
« skrivet: 2012-09-17 22:43 »

Jag skulle önska att man kunde se en stapel för aktuell månad i bilden "Senaste 12 månaderna". Nu får man ju vänta tills månadsskiftet innan stapeln dyker upp. Jag skulle önska att det var som under "Senaste 30 dagarna" att stapeln uppdateras kontinuerligt. Där syns ju dagens stapel och uppdateras varje timma.
Loggat
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4062


Visa profil
« Svara #1 skrivet: 2012-09-18 12:23 »

Det är tyvärr tekniskt komplicerat att uppdatera stapeldiagrammet med de senaste 12 månaderna kontinuerligt.
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
Andreas Ekbom
Medlem

Antal inlägg: 14


Visa profil
« Svara #2 skrivet: 2012-09-25 14:33 »

Nästan samma request, men kanske enklare tekniskt?

Jag skulle vilja att man kunde klicka på en äldre månad och få upp dygnsstaplarna för den månaden. På samma sätt som det idag går att klicka på en specifik dag och få upp timstaplar. Detta är verkligen något jag tycker saknas!
Loggat
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4062


Visa profil
« Svara #3 skrivet: 2012-09-26 10:16 »

Det är tyvärr också relativt komplicerat, annars hade det redan funnits.
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
Andreas Ekbom
Medlem

Antal inlägg: 14


Visa profil
« Svara #4 skrivet: 2012-09-29 00:44 »

Det finns inte möjlighet att få hjälpa till att implementera detta? Enda betalning är alltså belöningen att få denna feature?
Loggat
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4062


Visa profil
« Svara #5 skrivet: 2012-09-29 11:40 »

Vad trevligt att du kan tänka dig det, tack så mycket! Kruxet är att det ändå skulle gå ganska många timmar för mig att förklara, planera och ordna de bitar som inte går att leja ut. Men skicka gärna ett PM och berätta lite om dig själv och vad du har för programmeringserfarenheter så får vi se om vi kan komma fram till något.
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
Sidor: [1]
  Skriv ut  
 
Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!