E-logger | Manualer | Forum
Loggerforum - supportforum
2024-05-06 17:42 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Forum   Hjälp Sök Logga in Registrera  
Sidor: [1]
  Skriv ut  
Författare Ämne: Tack för allt...  (läst 10726 gånger)
Elmer
Medlem

Antal inlägg: 119


Visa profil
« skrivet: 2010-07-29 07:44 »

Andreas o Rickard,
Tack för allt ni hittills gjort för oss "loggare".
Det jobb ni gör är uppskattat hoppas jag. Jag uppskattar det iallafall.
Uppmanar alla nöjda kunder att visa Rickard och Andreas vår glädje över detta genom att svara på detta inlägg.
 Glad
Loggat

NIBE Fighter 1230 6kW. 142 m aktiv energibrunn. Logger2020 med 13 tempgivare, Elmätare på VP
PaW
Medlem

Antal inlägg: 94


Visa profil
« Svara #1 skrivet: 2010-07-29 08:42 »

Som Elmer skriver vill jag verkligen Ni skall veta om vår uppskattning. Cheesy
Tycker detta är en kanon tjänst/produkt!

Mycket tacksam för Ert arbete och idéer.

/Pa
Loggat

Logger2020+8-C° & 2-KWh
Janfire Flex-A pelletsbrännare
Exonom B20B panna 1973
4 st på 107+91 m²
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4053


Visa profil
« Svara #2 skrivet: 2010-07-29 19:21 »

Tack själva, trevligt med lite positiv respons! Och räkna med att det kommer mer saker, det finns hur mycket som helst att göra.
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
Rickard
Global Moderator
*****
Antal inlägg: 1753



Visa profil Hemsida
« Svara #3 skrivet: 2010-07-30 19:38 »

Tackar och bockar.

Jag har de senaste dagarna jobbat med nya www.logger2020.se för att kunna tillhandahålla lite bättre info för de som funderar på att köpa en Logger och tycker mig redan se ett ökat intresse.
Vi har legat lite efter när det gäller "sälj" för Loggern, men nu hoppas jag att det kommer att bli lättare att ta ett köpbeslut, när det finns mera lättillgänglig info på hemsidan för Loggern.
Uppdaterade manualer och hjälp kommer även fortsättningsvis att ligga på e-logger.se, så för de av er som läser detta som redan har en logger hittar bäst info här.

/Rickard
Loggat

Jarmo
Medlem

Antal inlägg: 35


Visa profil
« Svara #4 skrivet: 2010-08-01 21:03 »

Ett stort tack ! Jag är imponerad av erat arbete och tycker att det här är en riktigt bra produkt.
Keep on the good work  Med glimten i ögat (blinkande)
//Jarmo
Loggat
Sophiehill
Medlem

Antal inlägg: 38


Visa profil
« Svara #5 skrivet: 2010-08-07 11:01 »

Håller med. Det är verkligen mycket funktionalitet som erbjuds, till en kostnad som är acceptabel för hemmapulare. Har precis blivit ägare till en villa och kommer nog satsa på en Logger2020 där också.

I sommarstugan har webtjänsten varit kanon för att på distans övervaka LLVP, drän-pump och temperaturer på några kritiska punkter, speciellt under en sån vinter vi hade senast.

Bra också att ni är lyhörda för diverse önskemål från användare. Tror ni har lanserat den här produkten med bra timing, i tider då "alla" är intresserade av värmepumpar och energiåtgång generellt. Bara att hoppas att många upptäcker den så vi kan få lika bra service och support som vi har nu även över tid.
Loggat
Cenitek
Medlem

Antal inlägg: 28


Visa profil
« Svara #6 skrivet: 2011-05-11 22:56 »

Jag måste också få säga att ni är ett par stjärnor. Jag har inte nått dit jag vill ännu, men det är absolut inte ert fel. Ekonomi och tid med mitt vanliga jobb som kaffemaskins tekniker och slutligen familj.

Men går det som vi vill så kommer jag att jobba enbart med loggrar och tekniska frågor runt data o.s.v inom en snar framtid. Tack vare er!!!!!

Tack och åter tack.

mvh
Rickard Österlind
rickard@cenitek.se
Loggat
Jocke
Medlem

Antal inlägg: 125


Visa profil
« Svara #7 skrivet: 2011-12-04 16:32 »

Såg denna tråd först nu. Bara att falla in i kören och tacka för en proffsig support.

Bra jobbat.
Loggat
Sidor: [1]
  Skriv ut  
 
Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!