E-logger | Manualer | Forum
Loggerforum - supportforum
2024-05-17 02:00 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Forum   Hjälp Sök Logga in Registrera  
Sidor: [1]
  Skriv ut  
Författare Ämne: Aktivera logger i webtjänsten  (läst 2047 gånger)
Oskar Jakobsson
Medlem

Antal inlägg: 11


Visa profil
« skrivet: 2022-10-12 18:54 »

Jag har försökt aktivera min logger3030 i webtjänsten då jag förstått att där är enda chansen att göra inställningar för M2M. Har aktiverat e-logger i loggern men det funkar inte...?
Det hade varit fantastiskt om man kunde managera sin maskin i loggersoft...
Loggat
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4062


Visa profil
« Svara #1 skrivet: 2022-10-12 21:30 »

Hej!

Jag har försökt aktivera min logger3030 i webtjänsten då jag förstått att där är enda chansen att göra inställningar för M2M. Har aktiverat e-logger i loggern men det funkar inte...?

Behöver en mer precis felbeskrivning för att kunna hjälpa dig, vad exakt får du för felmeddelande när loggern startar?

Det hade varit fantastiskt om man kunde managera sin maskin i loggersoft...

Det kommer tyvärr aldrig att hända. Ett webbgränssnitt är oerhört mycket mer lättjobbat både när det gäller att implementera nya funktioner och vid underhåll. Dessutom plattformsoberoende och tillgängligt var än man befinner sig.
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
Oskar Jakobsson
Medlem

Antal inlägg: 11


Visa profil
« Svara #2 skrivet: 2022-10-13 14:05 »

Ber om ursäkt om jag är otydlig. Det felmeddelande som visas är i webläsaren. Det meddelande som visas nu är att kontot är blockerat. Om det kan låsas upp så får jag väl försöka ännu mer noga att följa manualen...
Loggat
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4062


Visa profil
« Svara #3 skrivet: 2022-10-13 15:33 »

Hej! Ingen fara, blockering hävd. Ett tips är att fotografera det id-nummer som visas med mobilen så blir det lättare få det rätt.
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
Oskar Jakobsson
Medlem

Antal inlägg: 11


Visa profil
« Svara #4 skrivet: 2022-10-14 10:13 »

Tack, nu fick jag till det!
Loggat
Sidor: [1]
  Skriv ut  
 
Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!