E-logger | Manualer | Forum
Loggerforum - supportforum
2024-05-13 01:09 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Forum   Hjälp Sök Logga in Registrera  
Sidor: [1]
  Skriv ut  
Författare Ämne: Max och min blir något fel under Rapporter - Vattenförbrukning  (läst 4521 gånger)
Thomas72
Medlem

Antal inlägg: 225


Visa profil
« skrivet: 2014-01-02 22:11 »

Först så vill jag passa på att tacka för de nya funktionerna som kom idag. Alltid lika kul när det kommer uppdateringar!  Med glimten i ögat (blinkande)

Det blev dock lite knasigt med max- och minvärden för Vattenförbrukning under Rapporter. Jag har t.ex. Max vattenförbrukning den 21 december på 474 liter när man pekar med musen på stapeln. Det står så också i texten under grafen för de senaste 30 dagarna. Dock så stämmer det inte med texten som står längst ner på sidan under grafen "Senaste 12 månaderna". Då står det Max 476 liter för dag 21! Även övriga värden för Max och Min för VATTEN VARMT, Vatten kall och VATTEN TOTALT skiljer sig på några liter.
Loggat
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4056


Visa profil
« Svara #1 skrivet: 2014-01-03 09:17 »

Roligt höra du uppskattade uppdateringen!

Tack för felrapporten, det kan möjligtvis vara ett avrundningsfel, vi får hålla ögonen på det ett tag och se om det gäller fler parametrar eller bara vatten.
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
Sidor: [1]
  Skriv ut  
 
Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!