Loggerforum - supportforum

E-logger®, Logger 2020, Logger 3030, Logger 1010 & LoggerSoft => Nätverksinställningar => Ämnet startat av: allfixaren skrivet 2014-03-15 08:55



Titel: Felkod 5#1
Skrivet av: allfixaren skrivet 2014-03-15 08:55
Har startat om logger
provat resetat
raderat minne
bytt loggerid
Bytt nätverkskabel
kollat uppkoppling

får ändå upp 5#1 och i e-logger står att logger inte fått någon startfrekvens tryck här för att ge den det.

när det är gjort fås timeout och ingen kontakt.

vill du vara snäll och titta på detta andreas

mvh magnus


Titel: SV: Felkod 5#1
Skrivet av: Andreas skrivet 2014-03-17 12:30
Vad är det för typ av uppkoppling du har?
Har du startat om routern?
Är loggern kopplad direkt med kabel till routern eller går den via någon form av trådlös uppkoppling (wlan eller elnätsplugg)?

[Flyttat detta från tråden "Larmet på ena loggern försvinner inte från översiktssidan" till egen tråd. När du har en fråga om ett nytt ämne, starta då en ny tråd med rubrik som speglar din fråga så får du snabbare svar, jag utgår från rubriker när jag svarar på frågor.]