E-logger | Manualer | Forum
Loggerforum - supportforum
2024-05-14 09:08 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Forum   Hjälp Sök Logga in Registrera  
Sidor: [1]
  Skriv ut  
Författare Ämne: Systembild  (läst 7611 gånger)
Anders Thorin
Medlem

Antal inlägg: 12


Visa profil
« skrivet: 2015-01-01 21:20 »

Hej,

Min systembild kraschade när jag försökte skapa en
Systembild ver 2. Nu funkar inget Ledsen går det att återställa på något sätt?
/Anders
Loggat
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4059


Visa profil
« Svara #1 skrivet: 2015-01-02 10:51 »

Det står inte riktigt rakt ut i manualen men nästan "Så snart det finns en definition för systembild version 2 slutar eventuellt befintlig systembild version 1 att vara externt åtkomlig.", dvs om man suddar definitionen för v2 så blir v1 synlig igen.
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
Anders Thorin
Medlem

Antal inlägg: 12


Visa profil
« Svara #2 skrivet: 2015-01-02 12:00 »

Problemet är att jag inte kan ta bort något för webbläsaren hänger sig så fort jag går in på bild 2
Loggat
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4059


Visa profil
« Svara #3 skrivet: 2015-01-02 12:35 »

Ajdå, det var knepigt. Har du provat i mer än en webbläsare? Jag tänker om detta är något relaterad till en specifik webbläsare.
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
Anders Thorin
Medlem

Antal inlägg: 12


Visa profil
« Svara #4 skrivet: 2015-01-02 13:30 »

Yes, har provat lite av varje... Både Mac o pc också Leende (smiley)
Loggat
Andreas
Administrator
*****
Antal inlägg: 4059


Visa profil
« Svara #5 skrivet: 2015-01-02 15:16 »

Är det Safari och Internet Explorer du använder då? Provat Firefox?

Den vanligaste orsaken till problem med systembild version 2 är en färgfyllning som spårar ur. Om det är problem med fyllning i Firefox är det bara att vänta några sekunder, sen visas dialogen "Warning: Unresponsive script" med en knapp "stop script". Klicka den knappen så går definitionen att redigera.
Loggat

Läs igenom manualen och sök efter svar i forumet innan du frågar. Ställ dina frågor i forumet, vi ger ej personlig support. Obs! Regel 2: dålig stämning = avstängning, i detta forum är vi hjälpsamma och trevliga!
Anders Thorin
Medlem

Antal inlägg: 12


Visa profil
« Svara #6 skrivet: 2015-01-05 09:26 »

Firefox löste problemet Leende (smiley)
Loggat
eero
Medlem

Antal inlägg: 94



Visa profil
« Svara #7 skrivet: 2015-01-16 18:19 »

Andreas
Kan inte du hjälpa mig återvända till Systembild 1.  Aktiverade v2 för länge sedan och gick inget vidare, troligen "blöder" bilden.
Försökte nu själv återgå till v1 men hittar ingen browser som inte hänger sig. Djävulsringen bara snurrar och de testade browsers hänger
till man sänker dom rått via Task Manager.

Tackar på förhand
Loggat

mvh Eero
Sidor: [1]
  Skriv ut  
 
Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!